betweenus

Jag sitter vid datorn och det ploppar upp en person på msn. Victoria. Hon är på övervåningen och skriver:
Victoria: Malin, vad gör du, ska jag komma ner?
Malin: Jag letar lägenhet och nej det ska du inte
Malin: Haha, okej då, kom
Victoria: Ja, då kommer jag, snaart
Malin: Ja men gör det i år, vi kan titta på tv tillsammans.
Victoria: Ja, jag kommer
Malin: Först ska jag bara bajsa
Victoria: Neeeej!
Victoria: Gör inte det!
Victoria: Jag är så kissnödig du kommer ta så lång tid. Det gör du ALLTID!
Malin: Haha, det kan du glömma. Jag ska ha toaletten först!!
Här hör jag nu hur vic slänger sig fram till dörren i sitt rum och samtidigt (jag är väldigt kvicktänkt) börjar jag inse att toaletten måste besökas på en gång om jag ska ha tillgång till den. Jag börjar rusa och... jag vinner! Jag vann! Det är inte mycket i livet jag vinner.. Nu gjorde jag det!
Smäller igen dörren och låser på en gång,
Victoria: NEEEEEEEEEEEJ, asflabb
Malin: Jag skrattar ! HAHA, där fick du.
Victoria vänder på klacken och går upp igen. Jahapp. Hon fick den senare, jag var snabb!


Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0