FromHANNA

Ur Hannas blogg:

kvällen avslutades med en sväng på ungdomsmötet
, och största chocken jag fick där var att se malin i JEANS.. och ni tänker ju att de borde vara normalt att använda ett par jeans, men om ni känner malin rätt så vet man att MALIN OCH JEANS inte ens känns rätt att skriva i samma mening. men ja, under kan ske! men jag undrar vad som egentligen hänt?! MALIN VEM HAR OMVÄNT DIG? men du ska veta att jeansen gilla din smärta kvinnokropp, kunde inte låta bli att mysa lite med blicken på din välformade härlighet till röv,hihii.. jag förväntar mig en kommentar av dig, bara så du vet ;)

Haha, hon är för skön den kvinnan ;) Men det är faktiskt sant, ALLA var chockade, bild kommer!

Kommentarer
Postat av: Chockade Hanna!;D

Nu när chocken har lagt sig gråter jag ut av glädje som Perrelli gjorde över melodifestivalvinsten, Hahahhaha!

PUSS PÅ RÖVA!

2008-03-01 @ 23:22:10
URL: http://hannafoto.blogg.se
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0