immovingout

Jag ska alltså flytta på riktigt. Vill så gärna visa hela lägenheten och allting men just nu kan jag inte det. Det är i alla fall en etta som sagt, det kanske jag sa? Jaja, vid torget i stan alltså. Helt lovely. Högst tio minuter promväg till jobbet. Ännu mer lovely. I allafall kan jag tyvärr inte visa en massa bilder med tanke på att min mobil ligger hos telia och därför kommer jag skriva ännu mer dessa dagar. Snart får jag tillbaka den! Skriver istället om mitt liv på sidan om alla bilder. Ni lär fixa det också :)

Norges nationaldag är det tänkt att jag ska flytta. HURRA! Ingen kan vara gladare.. Jag antar att jag kommer få goda sovgäster Johanna och Victoria, haha.. men tur att jag har en bäddsoffa. På tal om bäddsoffan, jag borde få göra den ljusgrå.. want that.

Nu sitter jag här och surar ner mig, i godisar.. De är sura, jag gillar dem inte egentligen, snart har jag ingen tunga kvar.. men samtidigt är det helt enkelt HELT underbart.

Ja just det, mitt påskägg har ju vart tomt sedan tio minuter efter det att jag fick det i lördags. Idag sa Debbie: Malin, blunda! Så gick hon och fyllde på det åt mig, från hennes godis. Vi har samma smak, det vet hon också. Min finaste kusin. Jag blev så glad att jag slängde mig om henne och gav en bamsekram! Nu ska vi lyssna på Hillsong Kids tillsammans, här på min dator. Hillsong, är bäst! Love! :)


Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0