inthekitchen

image2232image2231
image2233
image2234
image2235
Ja bättre bilder än såhär blir det faktiskt inte om jag ska vara ärlig! haha, farmor säger:
"Men vad håll hon på med!"(på sin norrländska)
Gunilla får svara:
"Hon håller på att ta kort, man vet aldrig vad hon gör"
hahaa, jaa, de bara skrattar, jag springer runt med datorn i högsta hugg för att få någorlunda ljus. I mitt rum är det så dåligt. Jag hamnade alltså i köket, med diskbänk och diskmaskin som bakgrund! Otroligt vackert!
Btw. Hittade denna sjal och den passar perfekt till mina nya rosa converse jag köpte igår. Ni ser dem på bild tre. Japp. Jag köpte dem för 279:-. Ett par äkta sådana. Kan man bli gladare? Hittade även ett par svarta, med skaft. De kostade 299:-. Vet ni vad? Jag köpte dem med! Nu är jag bankrutt!

Mötet började för tio minuter sedan men jag fick lov att sminka Vic, Nu är det kalabalik och vi måste skynda oss!

Kommentarer
Postat av: Lollo

ja fin sjal!

2008-03-20 @ 22:59:54
URL: http://www.confessionsbyme.blogg.se
Postat av: MALIN

Lollo: Tycker du det? Man tackar och bockar :D

2008-03-24 @ 08:01:50
URL: http://maaaliiin.blogg.se
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0