itgivesnothing

image2248
Åh jag vill ha sol, sommar och studsmatta. Även min familj. Men här sitter man i frusenhet.. Ser det inte vackert ut?

Jag vill bara överösa er med salighet för min lägenhet. Hoho, ni förstår inte hur glad jag är! Den är perfekt för mig kan jag lova. Helt perfekt. MITT I STAN! Förstår ni vilken lycka jag har? Allting bara flyter på.. Guds kraft har gett mig styrka minsann. Det kan jag lova,

Be och du skall få, sök och du skall finna, bulta så ska dörren öppnas..

Så sant så sant..

Nää varför sitter jag här och skriver, han kommer ändå inte in på msn med tanke på att han är borta, tyvärr. Hm,. bättre lycka nästa gång. goodnighti

Kommentarer
Postat av: wadne

den vill jag
hoppa på :D

2008-03-24 @ 01:26:40
URL: http://wadne.blogg.se
Postat av: MALIN

wadne: haha, det kan jag tänka mig ;) jaaaag med!

2008-03-24 @ 08:00:22
URL: http://maaaliiin.blogg.se
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0