justathought

jag har funderat på när jag åker till övik om jag ska leda lovsången där på söndagen. Kan bli roligt! Ska ringa papsen och höra med honom. Jag vill verkligen det! Kul att komma med lite nya låtar också!

Otroligt bra möte ikväll som vanligt. Älskar lovsången, älskar allting! Jag satt längst fram med min älskling Johanna (ja, hon satt till och med och höll om mig, vi är som ett gift par! haha) och vi kom då på tanken att vi rentav kanske ska gå bibelskolan till hösten. Grymt bra. Jag behöver det verkligen och samtidigt kan jag jobba på em. ;) Då kan vi också flytta ihop! JAAAAA! Jag tycker om den bruden alltså! Och jag tycker om Jesus.

Idag har jag shoppat också och dagen har gått otroligt snabbt på jobbet. Fyra timmar att jobba e ingenting :) Sov sött!

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0