mydearfriendsjohannaandfrank

image2204
När jag kom fram till mötet igår (efter att ha stressat ihjäl mig på jobbet, sprungit till bussen, stressat i mig godis, gått snabbt in till kyrkan) tog Maria emot mig med en öppen famn vid entrén. Så sött! Där skulle man skriva en hälsning till någon man tyckte om eller liknande. Ja visst kunde jag skrivit till jordens vackraste kille men nej, jag skrev till min underbara Johanna istället. För hon är den bästa jag vet. På ett ungefär. Ja, jag var stressad när jag skrev också, ville inte missa lovsången så jag skyndade och knåpade ihop någonting.. Johanna fick se detta efter mötet när det låg där på bordet bland alla andra lappar... Och på tal om det.. Jag hittade en till..
image2205
.. Frank har en massa förtjusande damer efter sig. Vem har skrivit denna? Haha, dagens mysterium. :) Nu ska jag duscha och sedan faktiskt hem till Frank. Han har lovat mig en god lunch/middag och jag är laddad till detta. Sedan sa jag i telefonen:
"Fraaaank, det är 3,90:- på vics jobb...."
"Jag fattar vart du vill komma, cykla hit så tar vi min bil sedan.."
"Hahaha.. TACK TACK! Det blir bra!"

Jag behöver aldrig ens säga mer än så.. Varenda kotte vet att godis är mitt liv och ja, det är underbart :) Haha.. Frank är en bra människa. Det är kul att vara med honom!

När jag kommer hem sedan ska jag visa mina shoppingfynd igår och iförrgår, de som har gjort att jag har 200-300kr kvar på mitt konto. Men jag ska klara det!

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag undrade mest hur mycket man tjänade där eftersom jag själv går i jobbtankar. :)

2008-03-15 @ 18:29:37
URL: http://femtondejuli.blogg.se
Postat av: MALIN

Emma: Det är ungefär 95 kr i timmen :D haha, inte så värst bra ändå men hey, jag älskar mitt jobb :D

2008-03-19 @ 20:45:49
URL: http://maaaliiin.blogg.se
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0