saturday

okej, lördag och lönehelg, ni förstår vad jag menar.. Jag skulle göra vad som helst för sömn nu. Tanken var så att vi skulle på 80tals fest ikväll, men jag orkar knappt röra mitt feta arsle. Nej tack. Jag orkar inte. Jag är alldeles för utpumpad. Seriöst. Men det har vart så roligt att jobba idag, det menar jag. VILKEN ENERGI! Började halv nio då och städade i en och en halv timme, vi var tre stycken på DAM och ja, efter en halvtimme sen när vi öppnat var det lika stökigt igen. Det är tråkigt ändå, men men,, Det var snyggt så länge det varade!

Imorgon blir det jobb mellan 12-16:20. Jag förväntar mig besök tack! Och jag köpte en klänning idag. De andra grabbarna på jobbet tycker att den är snyyygg.. Jag lyssnade ;)

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0