sleeptightthen

jag är pigg. Överpigg. Kan inte somna, stängde ner datorn, men varför inte trycka igång den igen? Jag gjorde det också. Borstade tänderna och återvände sedan. Nu sitter jag och tittar igenom hela höstkollektionen från New York. Inspiration på hög nivå! Ja tack. Sedan vill jag hälsa till följande:
Johanna S- För att du är min bästa vän och den bästa person jag någonsin träffat
Victoria - Du är den bästa kusin man kan ha och jag älskar dig massor :)
Hanna - Det finns ingen roligare människa än dig. Betty Boop, jag gillar dig skarpt bruden!
Lina - Jag saknar dig en hel dels massa gånger. Du är alltid i mitt hjärta sötnöt! Love.
Emma - Dig saknar jag också. Du måste komma ner och hälsa på! Love.
Johanna J - För att hon är den snyggaste och bästa @ work!
Frank - För att han alltid ställer upp och är jordens bäste vän och kompis och allt! UNDERBAR!
Mamma, pappa, Oscar & Edvin - Min familj som jag älskar överallting annat. Bara en månad kvar nu.
Morfar & Mormor - Som har brutit handleden (tror jag?) gipsat och allt. Bästa mormoren i världen, och morfaren också!
Samuel och Jörgen - Jordens bästa morbröder. Saknar dessa två! Och självfallet S:s Suss och deras dotter Melissa. Hon ska få snygga kläder av hennes kusin. Jag då. Jag ska köpa något vackert och skicka. En överraskning. Hon måste bli rätt uppfostrad så att hon också blir lika tokig i kläder som sin kusse!
Alla på h&m i Örnsköldsvik - Vilka människor. Jag längtar efter att klampa in och säga "Här är jag" och få en massa kramar. Hoppas jag :P haha, nej men de är underbara!
& många många fler. NI är tooppen!

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0