sundayinthechurch

image2219image2218
image2220
Denna outfit är jag fruktansvärt nöjd över. Den skriker MALIN i ett nötskal. Jag vill alltid vara klädd såhär. JÄMT ständigt, ja ALLTID! Kul! Kjolen är från indiska, och den är en favorit nu faktiskt, blusen är ny från h&m och blir din för 198:-. Söta knappar där bak också. Joho! Väskan från ginatricot. Den är läcker minsann! Jag är nöjd!

Träffade på Franken på gymmet (han e också intresserad av en brud, haha, eller ja, jag hoppas på det! jag är dock inte intresserad av en brud direkt... men tvärtom!), jag bara babblade på som vanligt för att jag är såååå lycklig. Dock inte över att min mobil fortfarande är paj, ska åka in med den för lagning imorgon och ja, vi får se vad som händer... För någonting helt annat.

Kommentarer
Postat av: sanny

läckert :)

2008-03-19 @ 21:36:55
URL: http://sannyt.blogg.se
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0