thebestoftherest

image2181
jag kan fortfarande inte lägga in bilder, vet ej vad problemet är men därför kör vi här en gammal goding. Eller nästan, någon vecka eller så men jag älskar RÄNDER. Hur många gånger ska man behöva skriva det om och om igen. Det är såå somrigt. Jag skulle kunna köpa ALLA randiga ting som kommer in på h&m, men jag har faktiskt blivit snål på gamla dar. Synd men sant.

Har precis fått reda på att jag ska jobba idag 15-19.20. Synd att det var precis när man bokat in Johanna och ännu mer synd att jag dissade även igår. HAHA; jag är en hemsk människa men jag lovar att ta igen det tusen gånger om! Verkligen! Och even more synd att jag lovade att träna med Frank också.. och lite till stuffs. Men heey, jobb kommer före, särskilt när hon lät såå "Snääälla" DÅ ställer man upp!

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0