thisdayismykingdom

Vilken dag. Den är snart slut. Jag är helt trött, slut jag vet inte vad.. Haha..
Upp klockan 8
Klockan 9 inser jag att jag ska börja göra mig ordning
10 är vi på möte
11:15 åker jag från mötet (jordens bästa sådana också, Jocke är förevigt min favorit helt enkelt. Han är så fruktansvärt påläst, det imponerar!)
Mellanlandar här på ica för att köpa fika
12 börjar jag jobba
16:23 slutar jag att jobba
Åker och tränar
17:44 slutar jag att träna och åker hem
Äter mat med farmor, hennes goda lax, och hon vill höra än det ena än det andra :) haha. Jag är lycklig!
19:00 anländer vi på lägenhetsvisningen, ja min kära kusin har ordnat en lägenhet till mig för att..
20:00 ..sitter vi och fikar hemma hos henne, jag tog den! haha.. JAG HAR FÅTT EN LÄGENHET!!!!
20:30 åker vi därifrån
20:40 är vi hemma för att min faster behövde bilen lite snabbt
21:02 åker jag iväg mot Johanna
21:11 kommer fram dit och käkar med henne och Frank. Goda mackor det dära! :)
21:52 inser att ica stänger om åtta minuter och vi åker för att köpa godis och hyra film. Nina Frisk! :)
Under filmen skriver jag en massa mess, höhö, jag fick inte egentligen men vem kan motstå en läckerbit? Inte jag iallafall. Jag är glaaaaad!
00:12 NU MÅSTE JAG ÅKA HEM!
Pratar med vic, hon stod i duschen. Nu ere läggdags. Imorgon upp tidigt för att tvätta. Vi får la se!

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0