thisdayneverends

Jao, vilken dag minsann. 1. Jag har inte blivit magsjuk - ännu. Man vet aldrig. 2. Victoria har namnsdag och jag har firat genom att köpa henne en trisslott.. haha, så otroligt kul! Men hon vann ingenting och jag gick back tjugofem spänn. Jahapp. Frank och jag gick på mötet efter mitt jobb och efter mötet pallrade vi in cykeln i hans lilla bil och körde med bagaget öppet... haha, så snyggt! Full fart till kvantum där han köpte en ros till Vic. För att vara snäll!

Jag har även jobbat idag.. och käkat mat och godis. Mums! Jag äter godis än faktiskt. Inte så bra för förbränningen dock, men vad gör det om tusen år?

Och lyssnar på Home, i hörlurar. Jag vill ju inte väcka hela halva huset ;)

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0