thisismyfamily

image2256
Som om jag saknar dem. OM jag saknar. Min kära familj. Ni bara bor där uppe och tänker inte på annat.. Detta kort är taget julafton 2007 ;) Yes. Vackert som alltid. Samma visa som alltid. Pappa ska ställa in kameran på en bra höjd och detta tar TID. Alltid. När han väl får vinken rätt är det alltid orden "vänta vänta" som gäller.. Vi börjar att skratta fastän alla bestämt att vi inte ska göra det, eller iallafall mina bröder :) haha.. Men när vi då försöker le blir det alltid till ett asgarv. Haha,, jaha.. Det är familjen det. Detta kort blev normalast. Andra sitter jag och flinar som om jag fått en miljon. Jag skriker alltså av skratt!

När jag tänker på min familj tänker jag alltid på sunes jul också. Här är ett klipp i varuhuset - FAMILJEN! Jag, Oscar och Edvin kan alla repliker nästintill utantill. Haha, det är så kul! Vi måste köra dem när jag kommer upp till er.. den 10:e april.

Kommentarer
Postat av: JOHANNA

hahaha malin du måste ha den härligaste familjen ever! se så vackra ni är,:)!! Underbart!

2008-03-28 @ 16:17:53
URL: http://johannasten.blogg.se
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0