yourshoe

här sitter jag nu och äter mina kära yoghurtflingor direkt ur paketet. GOTT kan jag lova. De är slut nu, jag köpte dem igår. Otroligt vad snabbt det går. Hemskt! Dyra också 35 SPÄNN. Det är dyrt, men gott, dyrt och gott! I alla fall kikade jag in på dinsko och hittade dessa godbitar. Hade jag inte haft ett par alldeles nästintill likadana hade jag slagit till. Gör det du istället?
image2182

Jag var även snäll och lät en kund köpa den där söta blå/vitrandiga saken istället. Jag hade lagt undan och hon sa att 34:an var för liten jag bara "det finns en 36:a som jag lagt undan om du vill ha den?!" Hon slog till och det är så vi gör affärer ;) haha.. Nej, men jag är arg nu, nu fick inte jag den istället! haha, galet! Det kommer ändå in en till imorgon! Vi får påfyllning för det mesta dagen efter.

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0