10:11



Sitter och pysslar med mina kollage. SÅ otroligt skönt att kunna göra detta vid ett bord, ett stort sådant också! Nu ska jag ta ett glas med vatten och cvitamin! Jag startar alla dagar så nu för tiden! :) Och självfallet också med frulle, dock har jag redan ätit det :) Kanske en till?

Ni får se resultaten i bloggen lite senare! Måste skaffa mig en kameraladdare! Mamma, pappa HÖR NI? I bakgrunden ljuder musik av.... westlife? ja, det är mtv.

btw. igår fick jag en räkning som skulle vara betald den 4/5-´08 Underbart kul att få va? Kul också att man får den 17 dagar efter förfallodagen. Bra start Malin. Bra jobbat!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ännu en modeblogg! Vad är mode när allt kommer omkring?

2008-05-22 @ 11:04:29
Postat av: MALIN

Att definiera ordet Mode kan under många omständigheter handla om smakriktning, inställning etc... men för min del är det mest kläder, acc och liknande.. Mode är helt fascinerande och att vara utan detta vore inte lika roligt. Faktiskt.

2008-05-22 @ 11:12:34
URL: http://maaaliiin.blogg.se/
Postat av: LIVINGROOM

tack va söt du är! Fint namn har du också ;-)

2008-05-22 @ 12:26:05
URL: http://livingroom.blogg.se/
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0