allt ska i magen

Vad man äter hutlöst mycket ändå. Det kom jag att tänka på nu! Precis käkat middag, har även hunnit få i mig allt godis. Skönt. Nu är jag mätt på riktigt. Ska snart åka iväg och hämta min kusinvitamin på tåget. Kul att hon har haft det roligt i Stockholm i alla fall - INTE! Jag vill också dit. Men jag funderar på att åka dit en dag i veckan. Alldeles ensam faktiskt. Inte en kotte ska få följa med, haha, nej men det är faktiskt sant! Jag behöver lite lugn och ro. Idag somnade jag till och med på soffan. Ni som känner mig vet att det händer ungefär en gång vartannat år. Idag hände det. Jag är helt makalöst TRÖTT. Seriöst. Det är så mycket som händer, istället somnar man. Jahaja.. Snart möte också och jag måste fixa mig iordning. Tänkte ta den där blommiga klänningen som jag hade igår. Tragiskt men sant. Därför att jag har packat ner allt. Nu vet ni det också! :) Och mina brillor ska användas. O ja. Sa jag att jag var mätt?


Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0