copy by victoria

hur ofta händer det?!..

stackars johanna, vilken syn.
i vår familj har vi en rätt sjuk vana, vi visar aldrig respekt för någon som sitter på toaletten eller står och duschar, vi går alltid in ändå.
det låter hemskt, men nu när vi alla är vana vid det, är det som en normal del av oss.
men igår, när johanna kom förbi, blev våran onormala plötsligt lite mer pinsam än vanligt.
jag står och tvättar mig samtidigt som malin sitter och gör sina dagliga behov, plötsligt öppnas dörren och johanna tittar in och skrattar samtidigt som hon säger att vi inte är kloka.
"där står victoria och låtsas inte som något har hänt, står och pratar helt naken i duchen med malin om triviala ting samtidigt som malin sitter på toa"
detta är min vardag, har ingen annan något likanande i sin? eller är det som jag sa i början, något onormalt som har blivit en vana?

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0