det är bevisat

Ur Johannas blogg:
Skönt att se Malin pigg å glad igen:)
känner ingen som skrattar så mkt som henne!
YOU MADE MY DAY BABY!

Det känns på insidan, det syns på utsidan. Ikväll är det födelsedagsfestfirande som gäller. Hurra för dig Maria! PLUS att jag köpt jordens snyggaste kjol idag. Jag skojar inte. Nu har jag verkligen lagt upp en plan för hur jag ska kunna klara mig och sedan bara voila.. kommer det in JORDENS VACKRASTE KJOL. Den bara skrek Malin, jag hoppade och skuttade av glädje och Petra skrattade minsann! Den blev det.. Billigt var det också, men inte om man tänker på min ljuva ekonomi för tillfället..

MEN VACKER ÄR DEN! (ja, jag tröstshoppar, och det är värt det!)

Kommentarer
Postat av: Camilla

Ha en bra fortsatt dag. :D

2008-05-10 @ 17:15:36
URL: http://artondejuni.blogg.se
Postat av: MALIN

Tack detsamma :)

2008-05-10 @ 17:27:26
URL: http://maaaliiin.blogg.se
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0