det är städat

ppuuuh, nu har jag minsann fått ordning och reda på ungefär allting. Vem har sagt att man inte kan ha kläder i städskåpet och skärp+diadem+andra håracc i köksskåpet? Jag har ju så djuriskt många luckor och skåp i köket så på ena sidan måste jag tills vidare ha såhär. Tragiskt men sant. Det är dock bara en nödlösning. Jag har i alla fall INGA kläder kvar på golvet. Kan man vara mer stolt? Nej, jag tror inte det vavava?. Istället har jag också fått gått på mina bara knän och sopat hela golvet (ja, jag köpte en sådan där sop + skyffel på ikea och den är dock inte särskilt lång). Det gick bra ändå. Också en nödlösning till dess att jag får min dammsugare. Mer nödlösningar? Jag har en MASSA

Ikväll kommer Frank o Victoria hit. Mycket nice! De är sugna på en titt! Jag insisterar! Först ska jag handla godis att bjuda på. Ibland är man för snäll..

Och jag som inte trodde att det kunde bli bättre än såhär.. nu stannar glassbilen EXAKT utanför. Detta ska jag komma ihåg. Glass Onsdagar at 18:45. Be there.

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0