drivinglicense

Jag tror att jag är den enda människan i hela världen som ÄLSKAR att sitta i bilköer.. Det är ungefär det bästa som finns.. Jag har alltid så mycket att göra när man väl är i situationen.. Spana in andra bilar, andra människor, sjunga, messa etc. Det finns ALLTID någonting.. Dock är det inte lika roligt när man har bråttom till en plats..

Därför vill jag tacka allihop i denna ljuvliga värld för att jag har körtkort, för att jag har fått ta körkort och för att det är MITT! Det betyder så oerhört mycket egentligen.. att själv kunna ta sig hit och dit.. Jag kan ju till och med köra till Kina.. bara om papsen betalar då.

Nu ska jag däremot hämta min kära kusin på stationen, hon kommer nämligen HEM idag! :) Hurra.. Jag har saknat henne, och Johanna såklart. Mina favoriter.!

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0