En fredag att minnas




Även jag, Malin, kan vara klädd i ett par byxor. Ta vara på det, ni ser det inte alltför ofta, garanterat.. eller jo, jag hade iofs byxor idag med ! ;) haha, detta var ifrån fredagens bravader...

Okej, kul att det har fungerat att gå in på bloggen idag. Jag ber om ursäkt. Plus att min dator bara dör hela tiden och det kommer upp en stor varning "Skaffa ett nytt antivirussystem idag annars försvinner allt på din dator" Kul igen. Jag måste alltså köpa någonting som gör att den scannar bättre.. Jaaa vad kul, jag har ju så bra koll på det... eller inte!

1. Idag har jag köpt tvättmedel, tvättid imorgon!
2. Jag har även fört över pengar till Johanna (tack för lånet) pga DERAS SKIVA IMORGON!
3. Och jag har även tryckt i mig tio chokladbollar. Ni vet sådana där som man egentligen bara orkar äta en av. TIO. Nytt rekord.
4. Har läst en artikel.. skriver mer om den snaart!
5. This is it.

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0