ett stort klargörande

Angående inlägget nedan:
Eftersom jag har sagt till mig själv att börja mitt nya liv smått så började jag alltså med att inte säga till. Värre saker har väl inträffat i denna värld!? Vem kör inte för fort när bilen ska framåt? Eller vem har inte parkerat cykeln på en plats där det står förbjudet? Vem har inte tagit två gafflar på en servering? Vem har inte kissat utomhus fastän det är stor böter (okej ingenting jag själv gjort men jag vet att ni killar brukar göra detta)? Vem har inte rökt på förbjuden plats? Det finns många saker och visst man ska INTE sträva efter att gå emot dessa men någon gång hit och dit kanske inte gör någonting.. Eller vad är det jag säger. Lyssna INTE! Jag driver med er. Punkt.

Kommentarer
Postat av: Elizabet

alltså de känndes som om du tog åt dig av det jag skrev, det var mest som en upplysning om att det klassas som snatteri att göra så:P? men jag menar alla gör vi fel ibland eller hur? å jag kan väl inte förneka att jag inte heller sagt till alla gånger kassörskan gjort fel.:P Men man strävar ju som du säger man försöker ju att sträva efter att göra rätt:P

2008-05-11 @ 09:31:17
URL: http://Http://Elizabet.blogg.se
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0