Godmorgon Tisdag

Idag ska jag hinna med så mycket att det var bra att kliva upp i tid. 06:51. Tvättid klockan 07:00. Bra Malin. Nu är två maskiner igång och jag är tröttare än någonsin. Ska även byta lakan och har börjat damma av hela lägenheten. Nu ska det sopas (ja, jag har fortfarande inte fått min dammsugare än, men den kommer om en vecka och en dag! :)) Förstår det inte, har fått något städmani av något slag. Städar jämt. Bree, here we come ungefär! :)

Sedan ikväll är det skiva som gäller. Ska bli riktigt roligt! Har lyckats få ledigt nu när min kusin Victoria och även Johanna tar studenten! :) JAA! Det är klart man vill vara med :) Den femte alltså! Innan denna skiva ska jag hinna med mycket också, vart ska man börja?

Kommentarer
Postat av: JOHANNA

TUUUUR MALIN!! då får du ragga upp någon männska med bil å komma till mej efteråt!!! PUSSS!!!!

2008-05-27 @ 09:45:07
URL: http://johannasten.blogg.se/
Postat av: MALIN

HÖRRU! Jag raggar upp mig själv ;) JAG HAR JU AUDI då! :D PUSSSSS!

2008-05-27 @ 11:26:03
URL: http://maaaliiin.blogg.se/
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0