Godmorgon!

Godmorgon alla!
Idag är det en ny dag och jag håller på att göra mig ordning för jobbet.. Kliver upp i tid gör jag också! Haha, som vanligt! Jag ställer ALLTID väckaren exakt två timmar innan jag börjar, bara för att det SKA finnas tid till att välja om kläder, eller till att vänta på duschen, eller till att laga mat.. etc. Nu finns det tid över istället! Då sitter jag här!

Idag vaknade jag med en REN näsa. Jag kunde andas... Det har inte hänt på över en vecka, kanske börjar förkylningen lämna mig, sakta men säkert! Idag blir det klänningen från ginatricot. Den har jag fortfarande inte använt. Kallt är det ute också. Fy vale! Vart tog värmen vägen?
image2417
Klänningen är underbar faktiskt, småblommig med knappar... Funderar på att korta av den också! Sedan ett skärp i midjan från h&m. Oj, det är INTE denna som är från ginatricot och det är INTE den här jag har på mig idag! Denna var på mig i lördags!

All I need

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0