ilikemybrills

image2397
image2398
image2400
image2401
Ja detta var mitt klädval för dagen så att säga.. Denna blus har gett mig FINA och VACKRA kommentarer.. "Ursäkta mig, men ditt linne... det går inte att köpa här va?" Sedan säger jag den vackra meningen "Neej tyvärr, det kommer faktiskt från second hand".. och det är då ALLA vill gå till second hand, för att de inser att man faktiskt kan hitta gooodies där.. Helt seriöst. Jag menar, en tjugolapp.. Det är FÖR billigt! Shorts från vila, skorna blev varken det ena eller andra paret som jag har på mig på bilden utan istället de fina röda från indiska, och ett rött flätat skärp! Enjoy!

Kommentarer
Postat av: Sassy

Snyggt!

2008-05-08 @ 18:29:18
URL: http://eurotrash.blogg.se/
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0