itsanewlovelyday

Jag är verkligen taggad till idag - inte. Idag är dagen då jag ska jobba 9:50-22:00 med sjuksamhet i min kropp. Däremot får jag ta med mig korvstroganoff och ris till middag, ja, nu behöver man både lunch och middag för att överleva känns det som!

Maja är ungefär hur rolig som helst :) haha.. jag ringer dig efter mitt jobb idag! :) Såå roligt!

Idag blir det längre jeansshorts med uppvik från Vila och en blommig blus.. Sött och respektabelt. Med tanke på att jag har så mycket nya kläder behöver jag inte använda mina gamla (de andra jag har använt någon enstaka gång) på väääldigt länge.

han var så bra, så fruktansvärt bra, när allting annat bleknar, det är då man inser..

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0