jag anropar högsta hjälp

Ni vet när orken i kroppen inte finns längre och man helt enkelt bara vill slänga sig i sängen och sova. SÅ känner jag nu. Jag är trött.. Har jobbat 8-19:20 idag så att man kanske är värd det åtminstone :) Gänget på h&m alltså, vi är så underbara! Så perfekta, så makalösa! Okej, perfekta kanske inte är rätt ord, sanna tog av sig sina skor idag... HUALIGEN! hahaha, jag höll på att avlida, men jag menar mina var precis likadana. De står nu på balkongen. Vi fick dra in fläktar i butiken också. Svettigt? Ja visst. Varmt? Otroligt. Stressigt? Det kan ni skriva upp!

Jag ber alltså om ursäkt för att jag var otrevlig, eller inte hann prata till er galningar som dök upp där :) Söta är ni!

Plus att jag ber om ursäkt för att jag glömde min mobil hemma idag. IGEN(?)! Galet! Jag som hade tänkt ringa Maja för en lunch idag.. det var ju sååå soligt. Istället satt jag ensam och övergiven vid ån. Det var skönt det med! Jag behövde koppla av minsann :)

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0