En kväll @ bj

Vänner betyder ungefär allt på denna jord. Jag har de bästa. Absolut bästa. Jag kan inte med ord beskriva hur mycket jag tycker om er, alla er. Ni är fantastiskt underbara, jag behöver er! Tack för allt!
Oj, jag ser nu att tyget under har åkt åt sidan.. men men, så kan det gå! Klänningen är väl inte annat än finast? I knew it.
Mina närmaste. Absolut bästa vänner. Victoria (min kusin) och Johanna.. Ni är fab. Jag bara älskar er, så otroligt mycket!
Jonas, Frank och Henke. Helt fantastiska. Ja, säga vad man vill om bilden, haha, men jag skrattar bara :)
Klänningen, den är så fiiiiin! Jaja, nog tjatat om denna!

Sex and the city på tv:n. Imorgon kommer bilder på shoppingen från stockholm + outfits. See it.

Kommentarer
Postat av: Anonym

malin min älskling jag saknar dig, vill ha dig här och nu..

2008-05-30 @ 00:23:19
URL: http://victoooria.blogg.se/
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0