Lite smått chockad?

Svar: JA!

Haha, kommer hem och har slängt i mig glass och mackor när det ringer på telen. Kristoffer ringer. Nu är det som så att jag inte har hört av honom på tjugofem år, ungefär, och sist jag hörde någonting var han påväg till Haparanda. Men trevligt värre! Nu ska vi hitta på någonting, han, Isak, jag och Johanna. Troligtvis. Fy vale vad skoj! Dagen är ung och solen är varm. Skiva ikväll. Har jag sagt att livet är underbart?

Först ska Johanna komma förbi så åker vi till gränby. Det ska shoppas lite tror jag? :)
Jag har köpt tre till glasskålar. Nu har jag fyra. En i varje färg :) SÅ vackert så!
Jordens finaste väska. 25:- Som hittat eller? ;) haha...

Imorgon ska jag träna igen. Olala.. dock sent för att jag är sugen på sol innan. MALIN ÄR LEDIIIIIG?! :D Först dagen sedan i tisdags.

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0