malin öppnar sitt hjärta

alla ni där ute i denna ljuva värld, hör här, jag behöver er hjälp. Jag ska alltså flytta.. jag behöver hjälp. Ni förstår, jag Malin, kan inte flytta allt själv, och när jag väl flyttat JAG KAN INTE BYGGA IHOP ETT BORD OCH STOLAR själv. Därför har jag nu bett två killar, mina närmaste underbaraste människor, att hjälpa mig. De kan KANSKE.. jag ska be för det. Jag behöver dem. Det bästa jag vet är när man håller saker..

... sedan finns det dem man inte kan lita på, som liksom glömmer bort, som inte bryr sig, som bara är och lever vidare. Jag är allmänt bara ledsen. Så är det bara. Idag kom jag till en klarhet om vad som egentligen händer och sker. Jag vet att nu när jag skriver detta så finns det en person därute någonstans som läser och känner sig träffad. Och jag vet också att jag aldrig vart så beroende av någons jag. Samtidigt vet jag, men förnekar, att jag själv blir och känner mig rädd. Jag är jätterädd. För varje gång som går vet jag ännu mer att det inte kommer bli bättre än såhär. Och det är det, jag är rädd för. Jag vill, jag saknar, jag längtar... Idag när jag såg denne persons bror började jag bara tänka och gråta. Tankarna snurrade... det blir inte bättre än såhär. Det är därför jag måste, inse sanningen i vitögat, jag bara måste.

With every great love comes a story

Jag ska, jag måste, jag bör, men jag kan helt enkelt inte. Denna gång får det ta all tid i världen.

Kommentarer
Postat av: leia

gumman då!!!

men du ska iaf inte flytta själv, ja ska hjälpa dig och jag är dessutom en fena på det mesta...haha...eller nja fast jag kan skruva ihop bord och stolar iaf....och rensa avlopp och fixa kakel...och släcka eld och gå ner i spagat...jäpp det var allt:)

har världens bästa sthlms-idé också!! påminn mig!!



kram å sussa söt och hoppas världen ser lite ljusare ut imorn...kommer förbi och hämtar upp dig!

Postat av: vic

maaalin, jag saknar dig redan. hoppas att du inte la dig alltför sent igår.

jag älskar dig!

2008-05-18 @ 14:27:12
URL: http://victoooria.blogg.se/
Postat av: person som känner sig träffad?

det är inte alltid man kan förstå allt som händer i andras liv...

det är inte alltid malin kan begripa vilka rädslor som andra har...

det är inte lätt att få kärlek om man har blivit våldtagen av den...

det är inte lätt att våga börja om med något som man inte igentligen vill nu...



ibland är människor så olika att det inte är så mkt mening i att äns försöka, även om till och med yta och insida möts...



vissa saker får man helt enkelt inte...



"life's a bitch, get used to it" ibland ere så

2008-05-22 @ 13:02:47
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0