malins att göra lista

Jag måste bara skriva ner allting så att jag har något hum om det ena och det andra..
- sälja en fond
- titta på greys anatomy

- träffa maja för shopping (imorgon!)
- packa allting
- köpa sopsäckar & tampongs (okej, jordens fulaste blandning, men det gick så fint ska ni veta! sopsäckar för att kunna kasta i ALLA kläder när man flyttar och behöver jag säga det andra?)
- läsa bok
- jobba och jobba
- titta på sex and the city
- ringa maja (okej, hon ringde mig!)
- skjutsa victoria till en skiva
- köpa strumpbyxor och rakblad och diadem
- handla mat (riktig mat, här snackar vi kött och sådant man kan frysa in!)
- posta en grej
- få min kjol
- klippa ut grejer till min scrapbook
- åka på möte (en jobbgrej!)
- äta upp kexen (det är bra nära nu)
osv.. en massa skit helt enkelt.. Får man säga så?

Ursäkta mig men jag hade jordens värsta kund idag. Jag tänker inte säga mer än så, jag vet bara vad Petra skulle ha sagt och det är ORD som inte ens får skrivas här.. hahaha.. Men kul var det ändå!

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0