Mamma.

En mor och en dotter har ett väldigt speciellt band. Så har även jag och min mamma. Hon är helt enkelt underbarast i världen och det är kul att det faktiskt finns morsdag (okej, pappa är också jordens mest bästa person men han firas på farsdag så jag skriver mer om honom då!). Mamsen har fått ett väldigt vackert "snö of sweden" armband av moi. Plus ett roligt kort! haha, jag tänkte faktiskt fota men glömde bort det tyvärr. I alla fall vill jag bara gratulera till alla mammor där ute. Jag har förresten jobbat på barnavdelningen idag och det kändes riktigt konstigt om jag får säga det själv. Allt var så lugnt och absolut inte stressigt. Ta mig tillbaka till stressen! haha, nej då, det var helt underbart att jobba där nere idag. SÅ mycket barnkläder och mammor i rörelse. Me like.
Här skulle det passa perfekt med en bild på mamma. Men tyvärr har jag ingen, eller jag hittar ingen förtillfället så jag får väl istället visa vad hon har åstadkommit istället. :):) haha..  förresten Petra, detta är ett av fynden i Stockholm från ginatricot. En sådan där fodralklänning. Wonderful. Mer bilder kommer..

Kommentarer
Postat av: Petra bloggar

HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEY! den var ju tok-snygg!

varför känner jag att det rycker så mycket i Gina-tarmen??? fattar inte jag måste dit IMORGON ;-O



du....du riktigt snygg!!!



uhu.... gillar ditt skärp också!!!



pst. jag behöver pepping denna veckan!! ;-)

2008-05-25 @ 21:51:39
URL: http://petraodaniel.blogg.se/
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0