Sjung om studentens lyckliga dagar

Jag tänkte såhär i studenttid passa på att visa lite bilder från min egen student. Du kan hitta fler under kategorin med samma namn :) Enjoy!
image831
Min underbara klass. Det var ungefär den bästa i denna värld. Vilket gäng vi var :)
image827
Och jag hade jordens vackraste klänning på balen :) Ljusrosa, min mormor har sytt den! Strålande jobb!
image851
Såhär glad var jag när jag kommit hem från flaket :) Weeeei! Det var tider det :)
image850
Massa människor ville titta på oss. Såklart.
image838
Champagnefrukosten. Mysigt där i det gröna gräset. Ååh vad jag längtar tillbaka..
image835
I mercan på väg in till frukosten. Spännande och nervöst...
image841
Jag och en av mina bästa vänner, Eveline, blev fotade :)
image847
Vart är då MIN familj.. detta var synen från trappen..
image846
Jag tror inte att vi är någonstans där... Kanske möjligtvis mitt i vimlet..
image1060
Och vi fick även mat på balkongen :) Min bror, jag, min kusin debbie, min ena morbrors fästmö och min andre morbror.. Vi var hungriga svar:JA!
image1058
Detta var vårt flak. Så vackert :) haha,, jag står där längst bak!
image1057
Jag hissar kepan högt upp! :)
image1056
Min pappa som håller i skyltarna (rosa såklart, vad annars?) och mormor och morfar, min morbror och längst fram till vänster min underbara lillebror och min underbara kusin.
image1055
Såhär glad blev jag när jag fick min vackra rosa kamera. ett två tre HURRAAA! :):) Den fick jag på morgonen så att jag kunde knäppa kort hela dagen :D Smart va?
image1106
Studentkvällen.. Säga vad man vill men detta kort är det finaste jag har på mig och Victor.
image1099
Min balklänning i svartvitt.
image1098
Även denna.. "Oscar kan du knäppa korten!?" "Nää jag orkar inte..." "JO NU KOMMER DU!" jahapp, det var bara för min bror att gilla läget och börja fotografera.. haha..
image1097
Det blåste på släpet.. haha..
image1096
Det här ser ut som att vi precis gift oss, men tro mig, det har vi INTE.

Det var nog allt för denna gång. Kom ihåg, till er stundenter, ta vara på tiden! Jag lovar! Det går sååå snabbt :) haha.. Man har tusen minnen också! Kom ihåg det!

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0