Stentvättat är bra det


Såhär matchade jag min stentvättade kjol (ny från monki 300:-. tog slut ungefär direkt, jag hade tur som kom in precis när de packade upp dem, man fick inte lägga undan nej..) och min nya tee från h&m trend. Så fantastiskt bra. För pricken över iet användes ett smalt svart skärp också, även det från h&m.

Nu är det talang 2008, glass och kakor som gäller. Jag orkar inte röra på klacken, om man säger så. Idag var jag så trött på jobbet och det var vi nog alla. Till och med kunderna, det blir sååå varmt! Fläktar var på överallt :) MEN KUUUUL! Har jag sagt att jag älskar mitt jobb?

Jag saknar även min familj. På onsdag kommer dem! Jag kan knappt bärga mig :)

Kommentarer
Postat av: mumari

oj...jag kommer ihåg när stentvättat var modernt när jag var liten...och hur alla som inte slutade använda det i tid blev nördförklarade! Tur för dom att det blev modernt igen :D

Men kjolen var faktiskt snygg!

2008-05-30 @ 20:36:14
URL: http://mumari.se
Postat av: Emma

Skit snygg kjol Malin! =)

2008-05-31 @ 18:52:48
URL: http://femtondejuli.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej!



Om du vill sälja kjolen, maila mig gärna med pris och storlek (:



VH



Joline

2012-03-26 @ 22:33:48
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0