vi kan gung gung gunga

Det finns troligtvis ingenting som är mer romantiskt än att gunga. Jag var med om detta idag, dock inte jag utan jag SÅG två stycken personer, en kvinna och en man, gunga. Tjejen satt på gungan och killen puttade på fart. Är inte detta fantastiskt? Håret flyger, och skrattet är framme ungefär HELA tiden. Det är helt underbart. Jag vill också. Jag vill också vara den tjejen som håret flyger på i solnedgången av att mannen puttar på. Åh.

Jag hade även en kund idag, en väldigt vacker man i trettioårsåldern. Han kunde inte betala med kortet pga. slut på pengar. Ringde därför till telesvar och förde över. Sedan gick det bättre. "Jaa, det är sådär det blir när man släpper frun lös på stan".. haha, jag kunde inte sluta skratta. Jag vill också...

(Att vara romantisk är det absolut bästa man kan vara. Det förknippas med så mycket och därmed tycker jag själv att det är svårt att säga till män att de är romantiska. Jag vet inte varför. Jag kan säga att jag älskar dem och sådana saker men romantiska DÅ måste de ha uppnått mycket. Jag tror faktiskt inte att jag har sagt det till någon.... eller jo. En.)

MEN jag är rädd att det inte bli varken gunga, man eller pengar. Kul liv.

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0