vilken start på morgonen


09:12
Hoppsan vad varmt det är. Ett tydligt tecken att mitt täcke måste bytas ut, duntäcke när det är 30 grader inomhus är inte att föredra... jag har knappt sovit någonting inatt! Galet! Jag är trött. Trött. Trött! Idag ska jag till möte först, bara en snabbis, sedan ner till ikea, bara en snabbis, sedan till gymmet, bara en snabbis, sedan hem och läsa en bok, bara en snabbis, sedan handla, bara en snabbis, sedan one tree hill, bara en snabbis och efter det blir det en surprice. nice!

Detta inlägg skrev jag denna morgon men tyvärr gick det inte att publicera då!


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Åh! Vad är väl bättre än One Tree Hill? Galet fängslande...

2008-05-11 @ 21:44:39
Postat av: Petra Bloggar

ja vi fick byta ut vårat tok-varma duntäcke här om veckan! hade svettiga mardrömmar var å varannan natt *urk*

ha det bra! :D

2008-05-12 @ 09:15:30
URL: http://petraodaniel.blogg.se
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0