Bara bekväma kläder


Min första tanke idag var (okej, kanske inte riktigt min första, då tänkte jag på någonting helt annat, haha..) att ha bekväma kläder.. Verkligen. Det fick bli en klänning...

... som kommer från H&M trend...

.. med tanke på att jag ska jobba 12 timmar idag...

... och jag kommer avlida när jag kommer hem!

.. snygga axelvaddar har den också :)

Skärpet kommer även det från h&m trend. Jag borde vara deras skyltdocka, äger nästan bara plagg därifrån nu. SÅ otroligt snygga kollektioner i år.

Den här klänningen köptes några dagar efter utlandet och då såg jag ut såhär..

Japp, första gången jag använde den...

.. och den användes i samband med min födelsedag också :) Hur snygg är den inte?

Ja, vad säger vi, tredje gången gillt såhär några mån senare!? jag är verkligen kass på att använda ett plagg flera gånger så detta ska jag här börja med!

Oj, jag måste göra mig klar. Ses senare då! :)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag provade nog den där klänningen, passade dock inte i den. Du därimot såg riktigt tjusig ut i den!

2008-11-04 @ 11:08:08
URL: http://passepartout.webblogg.se/
Postat av: Johanna

du är så fin att jag vill äta upp dej!

2008-11-04 @ 18:52:07
URL: http://johannasten.blogg.se/
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0