Bilder från lördagen


Jenny, Sofia, Siri o jag. Framför Elvisväggen ;)

Siri, jag och Sofi på bj. :)

Jag och Sofi.. En gladare brud får man leta efter :)

Jenny, Pehtra, Siri och jag. Lägg märke till Sofias hand där bakom, hon skulle också vara med :)

Jag som sminkar, hål hela benen efter allt dansande, men det var det värt :)

Jag provade P:s glasögon och hur coola? Jag gillar dem! Haha, tydligen väldigt mycket, ett hajskratt så att säga.

Jag och Elvis, vi är ett. P som vart så duktig att måla på väggen, det är så snyggt att ord finns inte. Väggen går lite mer åt det rosa hållet på riktigt :)

Och jag är bara tvungen. Här har ni henne i egen hög person, min danspartner :) Haha, och såhär ser väggen ut också. Så duktig.

Bilder från samtliga kameror PLUS uppsalavimmel.

Det kommer mer...

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0