Dagens ilandsproblem

Har på mig enbart en tshirtklänning som slutar strax nedanför rumpan. Det vill säga när man böjer sig ner visar man hela härligheten och detta fick jag bevisat idag i trappuppgången (varför varför varför skulle jag böja mig precis där). Ni förstår, jag fick en sen tvättid idag och jag vägrar använda något som senare kan komma tillanvändning, vill inte slösa, i alla fall drog jag på mig denna och sprang nerför trappen för att trycka in lite kläder i maskinerna. Well, på tillbakavägen möter jag såklart grannen (har jag någonsin mött en människa i denna trapp och tillråga på allt UNDER DAGEN nej?) och precis dåå böjer jag mig av någon konstig anledning. Är jag dum i huvudet? Svar ja.

Med trycket "student 2007" på mina underbara trosor fick han se att jag ändå tagit studenten och är en vuxen kvinna. Eh, tack gode gud för hipsters.

Kommentarer
Postat av: lis

kul ju! :) verkligen snygg tischa!

2008-11-13 @ 11:44:24
URL: http://www.fashionprojectzero.devote.se
Postat av: M A R I C E L . Fotoblogg

Haha, typiskt! Snygg t-shirt, vars är den köpt och när, pris? Nu vart jag sugen på en :) Ha de bra Malin! / Maricel

2008-11-13 @ 14:43:51
URL: http://mariceleriksson.blogg.se/
Postat av: MALIN

haha tusen tack damer! grejen är den att jag köpte den på monki i somras, verkligen hur skön som helst, men jag använder den aldrig :P



Maricel: SKAFFA EN ! :) haha.. hoppas du har det bra!

2008-11-13 @ 15:17:52
URL: http://maaaliiin.blogg.se/
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0