Det vintriga landskapet

Ute ligger det verkligen snö på marken. Det är vitt. Det är ljust. Det är jordens största sol och det har vart minusgrader ända fram till nu. Nu är det 0. Jag antar att snön kommer att smälta bort lika snabbt som den kom men jag vill bara njuta till fullo av den nu. Det bästa är att man slipper skotta, haha, hemma var det andra tag. Har man hus vet man vad som ska göras, jag kom undan många gånger faktiskt men ibland så överraskade även jag, mest för att min lillebror ville vara med.

Lyssnar på julmusik och läser jultidningar. Kan det bli mer mysigt? Ja, jag ska titta på sunes jul på youtube. Vilket avsnitt?

Jag fullkomligt älskar sunes jul. Det är det bästa jag vet. När jag kommer hem till familjen ska vi sträcktitta på riktigt. Fy vad mysigt!! Det bästa är på julafton när vi sitter där fullt påklädda och bara väntar på att få åka iväg till mormor o morfar o då är det sune på tv:n minsann. Vi kan det utantill.

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0