En vägg av rosa glans

Jag o Sanna, här stekte vi på minsann :) haha, nej det var riktigt skoj!

Idag har jag och alla andra jobbat i nästan 12 timmar var.. Det ni, jag sprang genom hela stan.. för att skynda mig hem till DH. Kom hem för lite mer än en timme sedan.. så det var bra sprunget Mallan. Kände att jag var en riktig Marion Jones på 90talet (hon kanske dock skippade handväskan i högsta hugg men ändå!) Fick däremot ta en paus vid kvarnen för att köpa halstabletter. huh? När blev jag sjuk? Jag hatar att ha ont i halsen, det går aldrig att sjunga, aldrig att prata.. hur ska jag överleva?

Har hittat några godbitar jag vill köpa... Hmm, ibland önskar man verkligen att man var gjord av pengar... trots detta (att jag inte är gjord av pengar) så är jag glad ändå. I allafall i stundens skrivande :)

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0