Hylla DIN pappa!


Min bror ser ut som om han vunnit 25 miljoner på triss. Nästan. Papsen sitter i alla fall bredvid och han ser ju lika glad ut... haha, tur att NÅGON i familjen är glad ibland. Nu undrar jag faktiskt om jag är adopterad.. som mamma sa "Är du verkligen vår dotter..?" haha. Ja, jag känner mig älskad.

Det är farsdag idag (ja, jag skriver väldigt sent på dagen men jag har haft en helt underbar dag ändå! :P) och jag är verkligen seeeg på att ta tag i saker och ting, men denna gång var jag bara seg att få iväg det till posten för att jag vart sjuk i veckan. MEN nu är jag på bättringsvägen minsann! Det gillas!

Iallafall har jag jordens bästa pappa och ni får se imorgon vad jag skickat till honom (med tanke på att han troligen läser detta o gör inte pappa det så skriker mamma vad som står istället :P haha, det är familjen det!)...

Jag har laddat upp för kvällen med godis o cocacola.. det är ju så mycket roligt så det finns inte!

BTW. jag är lite ledsen för att englasshowroom visat bilder FÖRST på pälsjackan. Well, jag har den i svart. Ni kan se den där sålänge :)

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0