Inspiration till män

ACNE har gjort väldigt fräscha saker till män nu. Dessa bilder är fyra i topp och ger inspiration som bara den. Det gäller bara att våga ta steget. Ni killar är lite av "allt ska vara som det alltid har vart" Men vadå?Kom igen nu!

Rundhalsat är verkligen stort! Syns på fler o fler plagg. Det har alltid funnits men nu känns det som om trenden tar över! Lägg märke till att skjortans krage INTE är utanför tröjan! Bra där papsen, du gjorde rätt! :)

Jeansjackan är nog den svåraste och man BÖR inte matcha den till jeans. Jag vet att vissa gör det men nej, det går inte hem för mig. Däremot älskar jag denna look, avslappnat till chinos som är uppvikta till kängor. 5 plus!

Även till killar finns det kavajer i sweatshirtmodell och den här varianten är het. Skorna är också väldigt väldigt fina!

Rundhalsat igen. Den här saken påminner väldigt mycket om flickors cardigans. Lack på skorna. Och de "något" förkorta byxorna tränger sig fram ännu mer. Mössor på män tycker jag är lika självklart som fiskarna i vattnet. De ska bara sitta där!

Bild: Acnejeans.com

Kommentarer
Postat av: jannica

Godmorgon , allt bra med dig ?

2008-11-01 @ 06:52:04
URL: http://straweberry.webblogg.se/
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0