Jeans och tröja

Jag ljuger inte när jag säger att det var jordens värsta (det är fortfarande) väder idag. SÅ FRUKTANSVÄRT. Vilken storm, kunde inte andas, ni förstår jag går alltid med munnen öppen (och inte för att jag egentligen behöver men jag sjunger med i alla låtar) och idag gick det helt enkelt inte. Fick astmaattack, om jag hade haft astma förstås, men nästan. Hyperventilerade hela vägen till jobbet och bad en kort bön om att överleva. Jag gjorde det! Wow! Väl på jobbet var det bara att börja om med sminket.

Körde lätt med jeans och tvådelad tröja idag. Och pälsen såklart.
& för att inte tala om min natt, låg vaken väldigt länge. Hade så fruktansvärt ont i magen att det inte fanns några ord.. Tog två ipren, det hjälpte inte, åt en macka, jag tror att det hjälpte för sedan somnade jag om. Försov mig istället 40 min men hann ändå. Skönt.

Kommentarer
Postat av: Josefine

En annan hade utegångsförbud av både sambon och pappa igår.. Men det kändes inte sådär superkul att gå utanför dörren ändå! =) kram på dig!

2008-11-25 @ 12:10:30
URL: http://jstg.blogg.se/
Postat av: MALIN

Josefine: Du vet du, jag förstår! Och det var lika bra vill jag lova, den värsta dagen alltså! Hoppas du mår bra kvinna :) kramkram!

2008-11-25 @ 21:55:32
URL: http://maaaliiin.blogg.se/
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0