Julkort a la 2006


Såå var det dags för det årliga julkortet (detta var år 2006) och alla gjorde sig klara, min lillebror stod framför spegeln en längre tid, men heey, grisarna hann INTE börja flyga.

Dags för foto ett. Ja vad tycker ni? Helt klart godkänt? Förutom kanske det där med att min pappa greppar om mor så hårt att hon lutar sig snett eller kanske min lillebror som står och snyter sig i handen och det ser faktiskt ut som, om man tittar nära, att pappa snusar. Nej tack. NÄSTA?

Eeeh, ja, pappa försökte sig på det där med 10sek till knäppning, gick sådär vaaa? Zoomningen var väl helt okej om inte annat.. Jag har aldrig skrattat så mycket till ett kort och vi har liknat detta DRESSMANreklamen. neej, det här blev inte julkortet heller. Nästa?

Ja, eeh ja, blondes have more fun och i detta fall stämmer det nog. HAHA; utbölingen i familjen, dvs min far gällande hårfärg, ser ut som om han tjaa, sett sig själv som spöke medan vi andra håller på att garva ihjäl oss till självaste situationen. Ni förstår, bakom kulisserna inser vi att det liknar mer och mer sunes jul när de ska ta julkort och pappa är den person som rudolf då som försöker hålla iordning allt och alla.. han försöker vara seriös och fick till det mest geniala ansiktsuttrycket någonsin medan vi andra helt enkelt inte kan hålla oss. Det var ju för kul! Nej, det här blev inte årets heller..

Så ja, min bror till höger försöker sig på hur det är att vara vakt i armen, mamma undersöker det faktum att hennes scarf ligger på jordens mest underliga sätt (den står rakt ut??!) och min andre lillebror inser att han faktiskt behöver glasögon.

Tjaaa, här liknar min bror snurre sprätt på riktigt!!! hahaha..

Vilket tror ni blev julkortet? ;)


Det här avsnittet är papsens favorit. Jag lovar :)

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0