Klorblekt jeanskjol







Godmorgon alla! Det är till och med vitt ute (okej, inte så vitt som många andra har men en eller två flingor ligger faktiskt på marken (bortsett från allt gräs som tittar fram) och detta har gjort att jag snabbare blivit pigg denna morgon. Underbart. Det blir faktiskt mycket mycket ljusare. Snart är det jul! Mys.
På mig har jag den underbara tröjan från h&m trend, verkligen jätteskön (nej den sticks inte det minsta) och jeanskjol från h&m divided. Jag köpte den på rean och insåg snabbt vilket kap det var. Den är klorblekt och det kommer bli så fruktansvärt snyggt till våren. En detalj som också är fin är dragkedjan bak!
Idag börjar jag klockan nio. Vilken sovmorgon alltså!

Kommentarer
Postat av: You know me, you found me;)

You sweetnes..Me like!

2008-11-21 @ 11:27:25
Postat av: Ems

Snygg!

2008-11-21 @ 18:24:04
URL: http://emsedge.blogg.se/
Postat av: MALIN

TACK SÖTA NI :)

2008-11-21 @ 21:35:38
URL: http://maaaliiin.blogg.se/
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0