Kostymen nr 1 i vår

Gucci Spring 2009 Ready-to-Wear
Någonting som jag tror kommer att dominera stort i vår är... kostymen! Den är praktisk och snygg och är perfekt när det är de där mellangraderna, inte för varmt, inte för kallt.. Satsa på en i ljus färg så är den som skönast när det är sol också!!

Kostymen ovan kommer ifrån gucci.

Nästa projekt som kommer till sommaren är SHORTSKOSTYMEN. Hur smart är inte det? Jag är redan kär, trots de kalla vindarna. Jag lovar, håll utkik efter en till bra pris!

Kommentarer
Postat av: Lexi

Som vanligt är jag inne och snokar. :) och det blev riktigt bra ju :D Ska även tillägga att jag har länkat dig från min sida. Har många modelejon som läser min ;P Hoppas att det är okej :)

2008-11-12 @ 14:52:44
URL: http://alexandramoberg.blogg.se/
Postat av: MALIN

naaaw vad söt du är :) klart du får länka! det gillas verkligen kvinna! :D

2008-11-12 @ 18:28:39
URL: http://maaaliiin.blogg.se/
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0