Lila kabelstickad sak


Det var ungefär 1-2 grader minus denna morgon så jag bytte precis om innan jag gick utanför dörren...

Snygg hållning Mallan, eh, tack. Mitt halsband idag (ett av dem) gick sönder och jag blev ledsen och arg på mig själv för att jag är så klantig, eller ja, det var faktiskt inte mitt fel utan det fastnar jämt men ändå. FRIDA den underbara sötnöten fixade mitt älskade halsband. En eloge till dig F. Tusen fem tack ;)

Försökte mig på en bild på märket på jeansen, haha, lyckades INTE med tanke på att märket sitter på andra sidan.. och nej, det är inte ens ett fint märke.. men försöka kan man nuförtiden.

Så skönt ändå att ha byxor, det är inte min grej men ibland så överraskar jag också. Nice and easy.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag har en likadan datamus.

2008-11-19 @ 22:54:59
Postat av: Anonym

Jag har en likadan datamus.

2008-11-19 @ 22:55:10
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0