Malin = Karamellkungen själv?

Den bästa dagen på länge. Jag älskar att jobba. Idag var det sjukt kul. Det som förhöjde "kulheten" var att godiset fanns på plats (har jag någonsin sagt nej till godis? Eh nej) och det besökte jag ganska ofta, eller tja, på fikat och lunchen och efter jobbet och nu.. Ja ungefär hela tiden. Jag har tryckt i mig 4 påsar a 90g och sedan även en kexchoklad. Mums. Jag borde ändra mitt namn eller något.... Och alla säger att jag kommer få ont i magen. Det får jag också. Men ibland undrar man, är det ändå inte VÄRT DET?

En vacker dag ska jag sluta med godis, men när den dagen kommer ska grisar flyga, myror slå kullerbyttor (på tal om kullerbytta, jag har ALDRIG klarat en hel, pinsamt! På idrotten förstörde jag jämt för vårt lag, jag blir ju så yr, är det sant att man kan vara SÄMST på det?) och blommor sjunga. Aldrig alltså.


 


Du och jag, genom eld och vatten...

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0